Novosti
Sve te kvalitete zaslužne su za uspjeh modela koji je u proteklih deset godina, odnosno otkako je predstavljen, prodan u više od dva milijuna primjeraka u 90 zemalja diljem svijeta! Novi Captur usvaja novi dizajnerski izričaj što ga potpisuje glavni dizajner marke Gilles Vidal. Igrajući se svjetlošću i materijom napetih linija te dovodeći svaki detalj do savršenstva, novi dizajn Captura ostavlja elegantniji i dinamičniji dojam. Novi Renault Captur i dalje će postavljati mjerila u segmentu gradskih SUV-ova, na tržištu koje bilježi polovicu ukupne prodaje u B-segmentu, a koji pak čini 30 % ukupnog europskog tržišta. Nova generacija, po uzoru na prethodne, zadržava svestranost, dvobojne opcije karoserije, izdašnu unutrašnjost te raznovrsnu i domišljatu tehnološki naprednu opremu. Povrh navedenih kvaliteta, upisanih u Capturov DNK, nova generacija donosi i niz novih značajki. Na primjer, u ponudi će biti dostupna nova inačica esprit Alpine, upečatljiva po izražajnijem unutarnjem i vanjskom dizajnu te jedinstvenom spoju elegancije i sportskog duha. Putnički će prostor uključivati nove presvlake i nove zaslone na armaturnoj ploči. Ovisno o inačici, novi će Captur biti dostupan s multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama te će pružati najbolje tehnološko iskustvo u vozilu zahvaljujući operativnom sustavu Android Automotive 12, prvom takvom u nekom vozilu B-segmenta. Potpuno nova elektronička arhitektura podiže sigurnost na novu razinu. Vozačima je tako na raspolaganju niz sustava za pomoć u vožnji nove generacije, uključujući funkciju prediktivne hibridne vožnje i aktivnu pomoć za vozača, a sve kako bi se omogućila autonomna vožnja druge razine.
TVORNICA U VALLADOLIDU PRIPREMA SE ZA PROIZVODNJU NOVOG CAPTURA
Renault je u tvornici u Valladolidu (Španjolska) od 1953. godine proizveo više od osam milijuna vozila. U tvornici je od 2013., kada je predstavljena prva generacija Captura, proizvedeno ukupno 2,2 milijuna primjeraka tog vozila. Danas tvornica u Valladolidu proživljava preobrazbu te se istovremeno priprema za proizvodnju novog Captura. Digitalizacijom i dolaskom umjetne inteligencije uvelike je smanjena potrošnja energije i vode, a fokus je zadržan na kvaliteti. Nadalje, upotrebom kamera strojnog vida i umjetne inteligencije poboljšana je sljedivost i odgovornost. Za kraj napomenimo i da će novi Captur biti podvrgnut potvrdnim ispitivanjima tijekom kojih će 70 primjeraka tog modela, prije nego što stignu u prodaju, prijeći milijun kilometara. Cilj je otkriti nove prilike za poboljšanje i tako osigurati da novi Captur pruži užitak u vožnji, kvalitetu i pouzdanost na razini najboljih modela.
Novi prednji kraj Novi prednji kraj poprima elegantniji, tehnološki napredniji izgled. Na njemu se ističe jednodijelni logotip Nouvel'R, ugrađen u višedimenzionalnu prednju masku, te povišeniji i vodoravniji poklopac motora. Svi ti detalji dodatno naglašavaju osnaženi identitet novog Captura.
Gornji dio prednje maske odlikuje reljefna igra svjetlosti i oblika te kontrast između sjajne tamne pozadine i prozirnih umetaka. Na taj se način stvaraju brojni odrazi na masci hladnjaka, poput vala koji izvire iz središnjeg dijamanta i zatim se mreška prema prednjim svjetlima i odbojniku kroz niz sićušnih paralelograma. Za zadivljujući vizualni učinak zaslužan je minuciozan proces oblikovanja koji je uključivao svjetla, materijale i teksturu. Osim toga, u vozilo su za potrebe hlađenja motora ugrađena dva dovoda zraka: jedan vodoravni, povrh aerodinamičnog razdjelnika na prednjem kraju, i drugi u prednjem odbojniku. Dva usisnika ugrađena su i pored dnevnih svjetala kako bi se poboljšala aerodinamičnost i hlađenje kočnica. Zahvaljujući profinjenosti novog dizajna, novi Captur ostavlja dojam vozila višeg segmenta.
Sve što trebate znati o motoru E-Tech full hybrid 145 Novi Captur E-Tech full hybrid 145 pokreće potpuno hibridan pogon serijsko-paralelne arhitekture. U njemu su dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) kombinirana s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 69 kW / 94 KS i baterijom od 1,2 kWh. Pametni dog-clutch mjenjač s više načina rada konstruiran je bez spojke. Mjenjač ima četiri stupnja prijenosa za benzinski motor i dva stupnja prijenosa za glavni električni motor. Osim toga, E-Tech full hybrid može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina i tako povećati energetsku učinkovitost. Vozilo se automatski pokreće u 100 % električnom načinu rada te omogućuje do 80 % gradske vožnje na potpuno električni pogon, čime se u gradskoj vožnji štedi do 40 % goriva (u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom inačicom). Nova funkcija E-SAVE aktivira se pritiskom gumba na armaturnoj ploči, s lijeve strane upravljača, te služi za održavanje napunjenosti baterije na najmanje 40 %. Na taj se način osiguravaju optimalne performanse prilikom zahtjevnijih vožnji, kao što je vožnja uzbrdicom. U usporedbi s prethodnom generacijom, visokoučinkoviti pogon smanjuje emisije CO2 na samo 105 g/km te tako stavlja novi Captur uz bok najboljih modela u klasi. Jednako tako, njegov je hibridni motor tih poput električnih, samo što ga ne treba puniti!