Novosti

07.02.2025

Geely i DeepSeek uspješno integrirali AI model za pametna vozila nove generacije

Geely i DeepSeek uspješno integrirali AI model za pametna vozila nove generacije

Geely je 6. veljače objavio da su njegov vlastiti model umjetne inteligencije (AI) i DeepSeekov R1 model uspješno integrirani, što predstavlja važan korak naprijed u razvoju pametnih vozila. Osim što će ova inovacija unaprijediti interakciju između čovjeka i računala, već će omogućiti i napredni inteligentni sustav vožnje, čime će se dodatno poboljšati korisničko iskustvo u pametnim vozilima. Istovremeno, suradnja između Geelyja i DeepSeeka potiče širu primjenu AI tehnologije u industriji pametnih vozila.

Put prema napretku

Sljedeći korak za Geely bit će primjena tehnike destilacije kako bi njegov AI model mogao upravljati automobilom Xingrui koristeći DeepSeek R1. Destilacija je metoda treniranja u kojoj se rezultati složenijeg i naprednijeg AI modela koriste za razvoj i optimizaciju manje verzije modela.

Geely je 11. siječnja predstavio svoj Xingrui AI model, opisujući ga kao "prvi samostalno razvijeni veliki AI model s punim rasponom mogućnosti u automobilskoj industriji". Xingrui se sastoji od tri ključna modela: jezičnog modela, multimodalnog modela i modela digitalnog blizanca.

Ubrzana implementacija napredne umjetne inteligencije

Kao dio strategije "Smart Geely 2025", kompanija je najavila ubrzano uvođenje novih AI tehnologija u svoju automobilsku industriju. Geely slijedi globalni trend primjene računalstva u oblaku i umjetne inteligencije kako bi povećao konkurentnost svojih elektrificiranih vozila (NEV), poboljšao njihove performanse i omogućio personalizirano iskustvo vožnje. U sklopu ove strategije, Geely će ubrzati primjenu naprednih AI rješenja, uključujući digitalnu šasiju i inteligentne sustave vožnje.

Globalni uspjeh

U siječnju 2025. godine, Geely je prodao 266.700 vozila, što predstavlja rast od 27% u odnosu na prethodni mjesec te povećanje od 25% na godišnjoj razini. Prodaja NEV vozila zabilježila je rast od čak 84% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.


Izvor: carnewschina.com